2014. január 27., hétfő

"Megszoktam, hogy régóta vagyok úgy veled, hogy nélküled,
Megszoktam, hogy nem jelentek, nem jelentek semmit neked,
Már megszoktam, hogy ami beugrik mindenről, az a te neved,
Padok, utcák, járdaszegélyek, köztéri vécék, bárok, terek.

Hozzászoktam a gondolathoz, hogy nem szédülünk estéket át,
Hozzászoktam, hogy pultokat verve miattad iszok még egy piát,
Megszoktam, hogy a barátaid is undorral mondják ki a nevem,
És hozzászoktam, hogy forró estéken más tölti benned be helyem.

Megszoktam, hogy kint az erkélyen árválkodik az a hamutál
Amit azért raktam, hogy ne szórd szét a hamut, amikor itt aludtál,
És megszoktam, hogy abból a korsóból sörözök, amit te loptál
Nekem abból a kocsmából, ahol rád találtam, s te rám találtál

Mert csak az egy hibákat, amik olyanok, nem nézzük el egymásnak,
A tiszteletem meg a megszokásaid egy jó mély gödröt ásnak,
Amibe a szemetet szórják épp bele, amit egymásban csináltunk,
Elintéztem, elintéztél, és mindketten továbbálltunk."

Jeszenszki Martin – Megszoktam
forrás: antibeautycum 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése