2014. január 27., hétfő

"Maguk alá temettek
A soha-meg-nem-történt
Igaz beszélgetések;
A semmi-felejtésként
Magamba döntött Cappy,
Amivel néha hittem,
Hogy vagyok még valaki;
Órák, mikor beszéltem,
De nem veled, csak neked;
A visszaeséseink
Egymásba, mivel menet
Közben megint és megint
Hagytam a helyes utat
Kitérni önmagából,
Mondván, hogy sosem mutat
Többet, mint te a mából.

Lélegzetet akartam
A kitáguló csendben,
Helyette leragadtam
A könnyeken ridegen
Átütő valóságnál;
A szemeidben rejlő-
Kavargó megbánásnál;
A sorozatos belső
Vívódásaid mellett,
Pedig sosem volt kérdés,
Valójában ki kellett…
És itt maradt az érzés,
Hogy álmokat hazudtál,
Megkötöttél magadban,
És elengedni nem tudtál,
Hiába akartam."

Komlóssy Eszter Tekla – Foszlányok
forrás: antibeautycum 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése