2013. január 3., csütörtök

Üdv! 

Az oldal másik szerkesztője vagyok, aki ugyan névtelen maradt, de ugyanúgy fordítgat, ír, és esetleg berak egy-egy idézetet!
El kell mondanom, nagyon szeretem az idézetes olvasóinkat, Nilla ugyanígy, azért hozta létre az oldalt, hogy kedvetekre csemegézhessetek az oldalon!
DE AZ MÁR A POFÁTLANSÁG NETOVÁBBJA, hogy külön megkérünk titeket, hogy linkeljétek az oldalt vagy egy nevet írjatok legalább, ha elvisztek egy idézetet. Naponta járok facebook oldalak között, és azt veszem észre, hogy nem tesztek ki SEMMIT. Értékeljétek a munkánkat, hisz például amit én lefordítok azzal eltöltök egy kis időt, mivel alakítgatni kell, hogy etikai szempontból is megfeleljen a magyar idézetek között.
Mélységesen csalódott vagyok most, ha továbbra is folytatódik ez, megfogom Nillát kérni, hogy zárja be és tegye meghívásossá az oldalt, mert ez így nem mehet szerintem tovább.
Leszarjátok (bocsánat a kifejezésért) a munkánkat, és ezt a legtöbb idézetes és One Direction oldalon észrevesszük. :) 

További kellemes estét!
Evelyn

SZE

6 megjegyzés:

  1. igen, ez így elég korrekt, főleg hogy ezen az oldalon rengeteg olyan idézetet találok, ami az én oldalamra való, és szó nélkül elvittétek.. nehogy azt hidd, hogy nekem nem került sok munkámba lefordítani őket...:) mindenesetre azért szeretem az oldalatokat, gratula hozzá!:) és további jó szerkesztést.

    VálaszTörlés
  2. Én Goodreads/Moly/Citatum oldalakról hozok ide idézeteket, a te oldaladon sohasem jártam, sőt azt sem tudom, te ki vagy, ha a tiedről vittük volna el, ki lett volna írva oldalra, mert mint látod az 'Én innen' modulban minden olyan oldal ki van linkelve, ahonnan Nilla hozza az idézeteket és ahonnan én. :)

    Szóval én kérek elnézést! :)
    Neked is további jó szerkesztést!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Orsolya!

    A félreértések elkerülése végett: az oldalad kint van a linkjeim között. Mint ahogy ahogy a minek is nálatok.
    Ti kértétek a cserét, még hónapokkal ezelőtt.

    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    Én is vittem az oldalról idézeteket a blogomra a történetemhez, de a linketeket kitettem! ;)
    www.veznaszerelem.blogspot.com
    Üdv!

    VálaszTörlés
  5. Úristen, bocsánat, akkor vegyétek semmisnek, amit írtam!:)
    Most látom, én már nem emlékeztem rá, sajnos annyi oldalon járok. Ezért szeretnék elnézést kérni, máskor jobban utána járok a dolognak.
    Az oldalhoz pedig további sok sikert!:)

    VálaszTörlés
  6. Dóri, köszönjük, nagyra értékeljük! :)
    orsolya*, nincs gond :)

    VálaszTörlés