2014. július 17., csütörtök

Az egymillió margójára

Szerettek olvasni, igaz?
Hát persze hogy szerettek, hisz ha nem így lenne, nem egy idézetes oldalon lennétek... Szóval, kérlek, ha az első állítás igaz rád, olvasd végig ezt a szöveget. Vagy ha csak szimplán sokat jársz ide, erre az oldalra, akkor is örülnék neki, ha megtisztelnél azzal, hogy nem görgetsz lejjebb. :)

Ennek az oldalnak vagyok a szerkesztője. Fiatal lány, regényíró, vagy legalábbis valami hasonló, testvér, kedves, barát, blogger. Ez mind én vagyok. Gondoltam, talán kíváncsiak vagytok arra, ki az, aki hordja itt nektek a nagy életigazságokat már évek óta... Merthogy 2010 júniusában nyitott meg az oldal. Nem semmi, igaz? Négy év közel ötezer idézetben.
És el is érkeztem a fő okhoz, amiért arra gondoltam, megírom ezt a bejegyzést.
Ha egy kicsit oldalra tekintesz, látsz majd egy számlálót az oldalon, ami az eddigi látogatásokat jelzi. És bizony, az a szám közel tizenötezerrel haladja meg az egymilliót... AZ EGY MILLIÓT! Szóval már ennyien olvastatok Szavak a szélbent.

Ez egy fordulópont. Nem lesz sokszor ilyen - sőt, talán többször nem is lesz alkalmam látni, ahogy vált a milliós számláló. De most ezt érzékelem, amitől hihetetlenül boldog vagyok. Én, csak egy blogger, egy könyvmoly a sokból megnyitott egy idézetes oldalt anno, amikor még nem termettek úgy, mint a zöld fűszálak az udvaron, és a nehéz hónapok ellenére sem adtam fel. Volt, hogy sokáig nem tudtam mit kezdeni az oldallal, ám mindig visszatértem. Mert volt miért.
Ez is egy olyan pillanat, amikor van miért írni.

Igazából csak annyit akarok mondani, hogy köszönöm.
Köszönöm, hogy egymillióan voltatok, hogy ötezer idézetet hozhattam nektek, hogy naponta több százan nézitek az oldalt, hogy nem felejtitek el a blogomat és engem, és még ha nem hallok gyakran az olvasóim felől, akkor is tudom, hogy vannak. Ha másból nem, hát a számokból. Nem kell, hogy állandóan nekem írjatok és dicsérjetek vagy elmondjátok, hogy még mindig itt vagytok és olvastok. Nekem csak ennyire van szükségem - hogy ne felejtsetek.

Remélem, még sokmillióan lesztek itt.
Erika - Nilla

(nilla@citromail.hu, vagy
www.facebook.com/sarkozi.erika)

1 megjegyzés:

  1. Gratulálok ehhez a hatalmas számhoz, kevés igényes blog van mostanában, de a tied ezek között van. Régóta csinálod, én már 2 éve követlek és nagyon tetszenek az idézetek. Nem azok a sablonos Facebook idézetek. Megérdemled ezt a hatalmas számot!
    Csak így tovább, ha hiszel benne akkor lesz még több millió is! <3
    Dreamy Girl~

    VálaszTörlés