2013. március 1., péntek

"Hol vagyok, hol vagyok,
És Te hol vagy, ha szeretsz?
Szeress, most ha lehet,
Ne árulj el senkiért sem.
Nem, nem adom, nem adom fel magam,
Amíg hallod a szavam.
Hol vagy és a szíved hol van?

Az égből jött egy üzenet,
Hogy a földön szép a nyár.
A tányér mindig tele van,
De üres a kanál.
Én egyfolytában jól vagyok,
És nem lesz velem baj!
Vigyáznak rám az angyalok,
Már semmi nem zavar.

Te álmodj engem,
Csak fel ne ébredj!
Minden úton veled vagyok.
A világ végén rám találhatsz végleg,
Felettünk majd a nap ragyog.

Hol vagyok, hol vagyok,
És Te hol vagy, ha szeretsz?
Szeress, most ha lehet,
Ne árulj el senkiért sem.
Nem, nem, nem adom fel magam,
Amíg hallod a szavam.
Hol vagy és a szíved hol van?

Az égből jött egy üzenet,
Hogy a földön szép a tél,
És eljönnek az angyalok,
Ha minden hófehér.
Én egyfolytában jól vagyok,
És nem lesz velem baj,
Ha érzem azt, hogy gondolsz rám.
Már semmit nem zavar.

Te álmodj engem,
Csak fel ne ébredj!
A csillagokkal barátkozom,
A világ végén rám találhatsz végleg.
Szeretlek majd, nagyon, nagyon.

Hol vagyok, hol vagyok,
És Te hol vagy, ha szeretsz?
Szeress most, ha lehet,
Ne árulj el senkiért sem.
Nem, nem adom, nem adom fel magam,
Amíg hallod a szavam.
Hol vagy, és a szíved hol van?

És Te hol vagy, ha szeretsz?
Ne árulj el senkiért sem.
Nem adom, nem adom fel magam,
Amíg hallod a szavam.
Hol vagy és a szíved hol van?
Hol vagy, ha szeretsz?"

Republic - Hol vagy és én hol vagyok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése