2012. szeptember 11., kedd

"Tudom nincsen véletlen,
Hogy meg van írva a sorsunk,
Szóval te és én a jó időben,
A legjobb helyen voltunk.

Összeért a pillantásunk,
Elkezdődött a végzet.
Aztán testet öltött a meztelenség,
vagy csak álmodtam az egészet?

Szanaszét a francia ágy,
A ruhák lent a földön,
Ma éjjel tiéd lehet mindenem ha cserébe,
Téged kaplak kölcsön.

Így jó nekem,
Vedd el az eszem!
Olyan rövid az élet.
Nálam a szíved,
Az enyém a tied legyen,
Te is ugyan azt érzed.

Édes szó, gyilkos vágy,
De Ámor nyila ajándék,
És akkor jó ha mindkettőnknek,
Túl veszélyes ez a játék.

Így jó nekem,
Vedd el az eszem!
Olyan rövid az élet,
Nálam a szíved.
Az enyém a tied legyen,
Te is ugyan azt érzed.

Választ ne adj! Karmolj, harapj,
Hogy érezzem, ahogy széttépsz a vágytól,
Úgy nevess, csókolj szeress!
Nekem nem nem nem elég a szádból.
Nem elég! Nekem nem elég a szádból!

Egymás mellett egy ágyban,
Most ugyanarra gondolunk.
Hogy te és én megint jó időben,
A legjobb helyen vagyunk.

Így jó nekem,
Vedd el az eszem!
Olyan rövid az élet,
Nálam a szíved.
Az enyém a tied legyen,
Te is ugyan azt érzed.

Választ ne adj! Karmolj, harapj,
Hogy érezzem, ahogy széttépsz a vágytól,
Úgy nevess, csókolj szeress!
Nekem nem nem nem elég a szádból.
Úgy nevess, csókolj szeress!
Úgy nevess, csókolj szeress!
Nem elég a szádból!"

Road - Nem elég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése