2012. augusztus 3., péntek

"Azt, mi engem hozzád köt,
én nem érzem, csak felfogom.
Megpróbáltam másképp, de
tényleg hidd el, nem tudom.
Az idő lesz, mi szétmorzsol,
mint sziklákat a szél.
Ez a dal, mikor mi hallgatunk,
úgy is örökre beszél.

Némán akarok állni,
ha már ezt elmondtam Neked,
megsüketülni gyorsan,
ne halljam, mit tettem Veled.

Megvakulnék inkább,
ne lássam könnyben a szemed,
végül meghalnék, hogy
visszaadjam újra az életed.

Tudom, a múltat jobbnak látod,
és talán szebbnek a holnapot,
valami mélyen legbelül,
itt bennem mégis elfogyott.

Az idő lesz, mi szétmorzsol,
mint sziklákat a szél,
ez a dal, mikor mi hallgatunk,
majd örökre beszél.

Némán akarok állni,
ha már ezt elmondtam Neked,
megsüketülni gyorsan,
ne halljam, mit tettem Veled.

Megvakulnék inkább,
ne lássam könnyben a szemed,
végül meghalnék, hogy
visszaadjam újra az életed.

Én némán akarok állni,
ha már ezt elmondtam Neked,
megsüketülni gyorsan,
ne halljam, mit tettem Veled.

Megvakulnék inkább,
ne lássam könnyben a szemed,
végül meghalnék, hogy
visszaadjam újra az életed."

Baricz Gergő - Némán állni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése