2010. december 15., szerda

"Mikor találkozom Veled,
tőlem minden rosszat elveszel,
mint gyémánt csillog szemed,
és napról napra szebb leszel,

úgy érzem, hogy sosem
mondhatom elégszer,
igazgyöngy vagy, szívem,
egy drágakő, egy ékszer.

Szeretem gyönyörű szép
arcodat csak nézni,
fényes, tiszta álomkép -
emléket felidézni,

mikor csodálatos, szent
dolgokat úgy tettél,
nekem élményszámba ment,
amit Te rég elfelejtettél,

szeretem a tekinteted,
mikor valamin eltöprengsz,
érzéseim élteted,
mikor vágyaidnak engedsz,

szeretem ha szólsz hozzám,
angyali, édes hangodon,
egész nap csak hallgatnám,
ahogy énekeddel álmodom,

szeretem a mozdulatod,
minden apró lépésed,
mikor nekem megmutatod
kecses bájod szépséged,

szeretek Benned mindent,
mindent, ami Te vagy,
a vágy irántad itt bent
óriási nagy.

Elfogadom egészedet,
minden imádott részedet,
nem is kell érte tenned,
én mindent szeretek Benned..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése