2010. november 22., hétfő

"Az öreg Mama már negyven éve New York közelében lakik. Szeretne a kertjében krumplit ültetni, de egyedül van, öreg és gyenge. A fia ártatlanul ül egy börtönben. Sokat leveleznek.
'Kedves Fiam, Samuel. Nagyon szomorú vagyok, mert nem tudok a kertemben krumplit ültetni. Biztos vagyok benne, hogy ha itt lennél, tudnál nekem segíteni felásni a kertet. Szeretlek. Mama.'
Másnap Mama levelet kap a fiától.
'Kedves Anyám. Ne nyúlj a kerthez. Ott rejtettem el a hullát. Én is szeretlek. Samuel.'
Másnap hajnali négykor lerohanja az öreg házát az FBI, CIA, a Rangerek és a Nemzetbiztonsági Hivatal is. Átkutatják a házat és felássák az egész kertet, minden millimétert átkutatnak, de semmit sem találnak. Aztán reggel csalódottan távoznak. Másnap az anyja újra levelet kap a fiától:
'Kedves Mama! Remélem mostanra már fel van ásva a kerted, és ültethetsz bele krumplit. Sajnos, csak ennyit tudtam innen tenni érted. Szeretlek. Samuel.'"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése